24 september 2008

barnkalas?

Ännu en helt vanlig dag i skolan..slutade visserligen rätt skön tid men ändå ;p(brukar sluta vid 12 men inte idag..)
Började med att fotografera cirkus klockan 8 och tog då porträtt med olika ljusriktningar... Det var skojjigt :) angelica var väldigt smart..kom på idén att använda ett värmeljus så vi bad om ett i caféterian och smög sedan in på toan (för att få riktigt mörkt) och det blev faktiskt riktigt mysiga bilder..!

Tydligen var det party-onsdag på skolan hade naturvetarna bestämt..så det var en fiskedamm precis bredvid våra skåp och med värsta musik och allt.. En del ska då till att gå till överdrift.. ;p

Efter skolan (vi hade handledarmöte så slutade senare än vanligt) sprang jag en stund på stan och köpte en liten sak till älsklingen och en ny almanacka till mig.. Måste även fixa så att min lön kommer in på mitt kort för känner mig rätt fattig just nu :/ sedan hämtade morsan mig för vi skulle åka och hämta min mobil som varit på service (igen!!).. Jag råder er till att InTe köpa en sony ericsson s500i.. Knapparna pajjar bara hela tiden!..

Sitter nu och pratar med älsklingen i telefonen.. Saknar honom enormt mycket och hoppas verkligen vi kan ses till helgen.

Men ska ägna min tid åt att lyssna på honom ist för att sitta här och skriva samtidigt så jag kommer återigen imorgon för en liten kort uppdatering.

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar