28 september 2008

nyduschad och trött

Har precis satt mig i lugn och ro på mitt rum..Kom ut ur duschen förut och sen pratade jag med älsklingen en stund..han var trött så han fick lägga sig tidigt ikväll..
Jag har iaf haft en underbar helg :) inte hänt så jättemycket men de få saker som hände betydde mycket för mig.

I fredags hände i princip ingenting..var bara hemma och tog det lugnt.. Umgicks med familjen och tittade på tv och var onyttig såklart.

Igår däremot åkte jag till älsklingen och lämnade honom inte förrän idag..så himla mysigt vi har det tillsammans och hopppas du tyckte om min lilla gåva :) du betyder allt för mig <3

Efter att han skjutsat hem mig så käkade jag lite för att sedan ta bussen till annis..och smart som jag är så tittade jag på fel tidtabell (trodde visst att det var lördag idag) vilket innebar att jag fick sitta på busshållplatsen och vänta i ca 40 min. Så jag tog fram Candy och läste litegrann.

Det är alltid lika roligt att få träffa gumman :) tack igen för maten och efterrätten..var riktigt mumsigt :D vi syns på min födelsedag, eller kanske innan om vi har tur, hehe.

I veckan är det det vanliga med skola och läxor o sån skit :/ men på fredag drar hela familjen till ullared!! :D jippie. Älsklingen ska med oxå (hoppas jag). Vi ska ta med husvagnen så vi åker inte hem förrän på söndagen :) ser fram emot shoppingen bla :p

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar