21 november 2008

Må-bra-kväll

Ska alldeles strax gå till sara i den vita snön. Det snöar fortfarande lite och har varit en riktigt fin dag..och är faktiskt fortfarande. Det blir till att gå ut och gå en sväng och sedan in och värma oss i bastun. Ansiktsmasker kommer kastas på och naglar kommer fixas bland annat. Det ska bli skönt med en liten myskväll :) Hela helgen kommer bli mysig för imorgon kommer älsklingen och då ska vi till pappas hus för det är ingen hemma där.. Vi ska bara mysa hela kvällen. Åhh vad jag längtar <3

Sov lite för länge i morse så tog bussen som gick efter den jag skulle tagit. Som tur var så hade vi projektarbetsdag så ingen har koll på vilka tider vi jobbar..men ändå. Vi drog tidigt och då stack vi till stan och jag köpte en julklapp och en present.. Nu har jag inga pengar kvar knappt och får vänta tills nästa studiebidrag kommer så jag kan köpa alla andra julklappar..

Nä nu får jag nog se till att packa ner det sista. Handduken får inte glömmas.

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar