16 november 2008

no update

OjOjOj! Det var ett tag sen jag skrev sist.. Orkar tyvärr inte uppdatera om allt som hänt men i fre var det iaf fest på vatra för Linda, Josse och Ella i min klass :) det var roligt vill jag säga!

Tyvärr var det älsklingens otursdag (vilket vi kunde konstatera efter x antal missöden) :( men vi fixade/fixar det så det är ingen fara vad vi vet... Helt sjukt vad många tråkiga saker kan hända under en kväll!?!

Det var lite jobbigt att pallra sig till skolan igår (det var juh öppet hus) men det blev bra sen när jag kom hem igeon och slängde mig i sängen och sov några timmar :) tyvärr var jag lika trött efter min tupplur men vi satt ändå uppe och tittade på filmer till ca halv 2 ;) mattias och jag tittade på final destination 1 & 2

Älsklingen åkte hem igår (eller snarare direkt till skolan) och ändå känns det som han varit borta i flera månader :( Jag hatar att det ska vara så långt mellan helgerna.. Det är så himla jobbigt när man vill träffas varje dag och mysa och gosa... Saknar dina varma händer runt min midja <3

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar