27 november 2008

pengar på väg

Så härligt med studiedag idag! Är rätt seg i kroppen nu dock och kanske inte så konstigt eftersom jag och sara var ute och gick en långpromenad förut. Det blåser så in i bomben och det var jobbigt att ta sig tillbaka hem i motvind. Men det gick :)

Tänkte ta med mig kameran ut och försöka ta lite kort till min bildberättelse i skolan.. Tog även hem photoshop cs4 extended igår. Bara för att jag ska kunna sitta hemma och fixa med bilderna (a) Hoppas verkligen jag kan få låna hem en kamera över helgen oxå..min egen kamera har nämligen inte de inställningarna vi ska använda oss av :/

Nee nu får jag nog se till att få lite gjort kanske.. Funderar på att dra in till stan en sväng senare kanske.. Kolla på lite julklappar... Tyvärr kommer inte studiebidraget förrän imorgon så jag kan ändå inte köpa nåt men man kan alltid titta ut lite lämpliga saker iaf :)

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar