28 januari 2009

beslutet är snart taget

Ibland orkar jag bara inte bry mig..

Har dessutom varit så mycket krångel med studentbalen.. Men vi får hoppas på att allt löser sig.. Vet inte vad jag tar mig till om jag inte får träffa min älskling under hela kvällen, när vi båda är uppklädda och allmänt extra snygga ;) vill ju inget hellre än att få gå med honom <3

Förresten fick jag och linda mycket beröm idag för våra porträtt vi tagit i fotografisk bild.. Läraren tyckte om dem så mycket att han visade upp dem för hela gruppen och pratade om dem. Det var roligt att man kunde få så positiv respons på kort som vi i princip "bara tog" :D vi är duktiga ;) hehe

Nä jag orkar inte skriva mer just nu.. Men vi måste hålla tummarna nu för att vi kan fixa så att alla skolor har balen tillsammans!!! Åtminstone så vi kan träffas efter maten och dansa och ha skoj..

pÖss

1 kommentar: