12 februari 2009

det spann som fan

Nå'nting é på gång!..





För övrigt kommer nders imorgon och vi ska mysa med annispannis och mathias :) Ska bli så roligt! Sen en sak som är ÄNNU roligare är ju att han ska förhoppningsvis stanna ända till söndag :) har aldrig fått så lång tid tillsammans (okejj jag vet älskling.."förutom när vi var ute med husvagnen, bla bla", men ändå!)

Mitt hyllningstal som ska hållas på tisdag går inge vidare.. Jag satte mig med det igår och skulle skriva ner lite punkter. Jag kom kanske till fyra, sen började jag rita ist. Kom på att det var mycket roligare. Plugga är ingenting för mig!

OH på tal om ingenting så snurrade jag idag. Det var roligt :p

1 kommentar:

  1. hehe samma här typ.. jag skrev mitt tal när räddningstjänsten plockade upp likdelarn:P men det blev fan inte bra! :(

    SvaraRadera