22 februari 2009

lyckad kväll

Hade en underbar dag igår! Firade sabbat med linda och sara. Maten som vi hade fixat i fre var faktiskt skitgod; kycklingsoppa och bröd :) och det var mysigt att bara sitta och käka och prata.. Senare på kvällen drog ett gäng till linda för att ha myskväll. Det blev riktigt lyckat vågar jag nog säga.

Älsklingen åkte hem idag och det är lika tråkigt som vanligt.. Vill ha honom här hela tiden. Eller ännu bättre, ha en egen lägenhet med honom. Hur underbart vore inte det?! Dessutom har vi varit tillsammans i 11 månader nu, så snart är det ett år :D tiden går otroligt fort när man har kul.. Du är mitt allt <3

Jag antar att jag borde renskriva mitt hyllningstal idag, det ska ju trots allt hållas imorgon. Och välja ut bilderna jag ska ha till projektet i foto..

Nää fan! Jag tror sköen att jag ska poppa lite popcorn senare och se om jag hittar någon film att kolla på.. Det vore lite mysigt :)

För övrigt ska jag och linda köpa biljetter till pink!! Hon kommer inte förrän november men sist hon var i sverige lovade jag mig själv att gå när hon kommer nästa gång. So here we come! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar