05 februari 2009

snart över!

Ursäkta för dålig uppdatering, jag har helt enkelt inte orkat skriva något.. Eller så beror det på att jag inte hafy något att säga.. Hmm.. I alla fall är jag trött på att vara muslim! Skönt att det bara är tre dagar kvar nu.. Ska bli så skönt att inte behöva gå upp tidigt för att tvätta sig och sedan be. Och att slippa tänka på vad man stoppar i munnen.. Nog om det nu..

Nästa vecka är det lov och jag börjar bli sjuk, som jag alltid brukar bli när vi är lediga.. Men känner jag mig rätt så är det över ganska fort :) Lovet är nämligen planerat och jag har någonting att göra varje dag. Åtminstone något litet möte inplanerat. Så det känns skönt att ha någonting att se fram emot varje morgon när man vaknar.. Ska ju liksom få träffa två efterlängtade personer o allt oxå ;) <3

Imorgon blir en slapp dag. Jag hoppas vi får lite nya filmer hemskickade så jag har någonting att göra.. Åhhh förresten så mådde jag inte alls bra när jag kom hem efter skolan. Huvudet värkte, snoret rann och jag mådde riktigt illa. Det hela slutade med att jag lade mig i soffan efter maten och där somnade jag visst. Efter jag vaknade så låg jag kvar där och var halvt borta hela kvällen (tills älsklingen ringde mig <3) Mår fortfarande inte bra men ska se till att pallra mig till skolan imorgon, om jag nu inte mot förmodan har blivit sämre..

Nu saknar tydligen sängen mig så jag ska göra min kudde lite sällskap..och kanske snora ner den lite oxå, om den har tur :p

1 kommentar: