20 mars 2009

call my friend, please!

Ett samtal från ett okänt nummer (inte skyddat utan okänt!) gjorde mig spänd och nervös men oxå glad faktiskt.. En sak som dock stör mig är att jag inte har fått något mail än! Men jag hoppas att det helt enkelt bara är hotmail som är segt, så att de inte har skickat till fel mailadress. Vore inte så himla roligt isf :/ fast jag hoppas att allt löser sig iaf. Ska bli så roligt att få prova på någonting helt nytt ;)

För övrigt måste jag fixa min lilla pryl till älsklingen snart..hoppas det går bra så inget krånglar där oxå.

Nu ska jag ägna resten av fredagen åt att hålla tummarna och be till gud! Men jag behöver dina tummar oxå sara! ;p <3


(Hon är bättre än mig ju!)

2 kommentarer:

  1. HAHA va?:P vadå är jag bättre än dig?:S FATTAR INGENTING!! ;)
    Jag du har mina tummar!

    SvaraRadera