06 mars 2009

men gnäll då!

Det är sjukt vad jag har blivit dålig på att uppdatera! Men här sitter jag nu..

Börjar störa mig nåt så grymt på våran så kallade "toalettsits".. Det är ju en sån där "dubbel" där det finns en ring med ett litet hål och en med ett större.. Jättebra när man har småbarn, visst! Men att ha en sits slåendes i ryggen när man sitter och aa, gör vad man nu gör, det är inte så väldans trevligt.. Så fort man rör sig en liten gnutta så *bonk* slår den till en i ryggen.. Fan det är nog dagens i-landsproblem!

Imorgon blir det utgång, igen. (Var juh 100 dagar i ons och angelica hängde faktiskt med ut! Och hade riktigt roligt dessutom :D)

Jag och älsklingen hoppas kunna fixa kläder till honom imorgon förmiddag så det blir inte lång sovmorgon här inte.. Och jag som behöver sova ikapp sen i ons :/ ajja jag överlever nog, fast jag lär juh inte vara mindre trött precis.. Men är så glad att han, förmodligen, äntligen fått tummen ur lilla rumpestumpen. Det var på tiden, du!

Nää nu våras det snart tacos. Magen skriker efter mat :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar