25 april 2009

dagen efter

Fy farao vad jag känner mig snygg idag! Halva ansiktet är skitsvullet på grund av den där förbannade operationen jag gjorde igår.. Blev faktistk nervös när det väl gällde.. Men det gick bra och som ni märker så är jag fortfarande vid liv.. Men ack så ful!

Trots att jag även går på tabletter så tänker jag dra till jesper en sväng ikväll för att åtminstone säga hej.. Hoppas de inte bli alltför äcklade av mig :$ eller att de springer och gömmer sig.. Eller som min lilla älskling gjorde idag; retade mig! :( (Mitt nya smeknamn är köttbulleansikte (fast jag vill snarare kalla det handbollsansikte)! När han kom igår var jag knappt svullen alls men när vi vaknade idag kunde man tro att jag fått en jävla smäll på käften. Jag gillar inte detta alls. Men som morsan säger är detta egentligen inget i jämförelse med den stora operationen jag ska göra (till hösten/vintern förmodligen). Så detta är bara ett litet steg mot den eftersträvade perfektionismen ;) hehe!

Ne nu är det dags att ta ännu en tablett.. Fy sköen vad det gör ont :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar