19 april 2009

Life is like a roller coaster

Ibland önskar jag att jag var liten igen. På den tiden fanns inga bekymmer, eller man var åtminstone inte medveten om dem. Livet lekte och det fanns inte många tråkigheter.

Tyvärr ska man någon gång bli vuxen (fast för en del kan det ta väldigt lång tid). Vi mognar och till slut står vi där, på våra egna ben. Trots det kan vi behöva ett stöd. Jag har flera stöd, vill dock inte nämna namn, men ni vet nog vilka ni är. Tack. Tack, för att ni finns där för mig, det betyder mycket.


Jag är så ensam just nu och saknar mitt gullefjun så det riktigt gör ont i hjärtat. Men jag vet att du finns därute någonstans och ägnar en tanke åt mig ibland. Du gör mig hel <3

2 kommentarer:

  1. Du har mitt stöd och jag hoppas att jag har ditt vännen<3

    SvaraRadera
  2. Mitt med i ur och skur.vi är bara hela tillsammans <333

    SvaraRadera