09 april 2009

njut, för bövelen!

Jag ogillar att lov alltid går så himla fort. Har fortfarande inte börjat med engelskan och det känns inte alls bra. Fast just nu orkar jag inte ens anstränga mig fast att jag vet att jag måste. Vill ju passa på att göra allt man inte hinner med när det i vanliga fall är skola juh!

Var tex i forshaga med älsklingen igår och sov där tills idag. Vi hämtade hans ena brorsa. Skönt med lite miljöombyte trots att jag hade svårt att sova i soffan.. Älsklingen, han sov som en stock och grymtade som en gris! Och det hjälpte mig inte precis.. Men jag överlevde och har inte varit speciellt trött idag som tur är :)

Snart är det elmia och då får jag träffa plötten igen <3 fast för tillfället väntar jag som vanligt på att han ska ringa och förhoppningsvis vilja prata med mig en stund..

Imorgon ska kameran laddas och plånboken fyllas på.

Teoritiden är ändrad.
Pärlan mår finfint.
Magen mår förjävligt.
Påskkärringen hänger i fönstret.
Och angelica älskar choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar