17 maj 2009

I'm in love...!

Kan inte neka till att jag starkt gillar vinnarlåten i esc.. Den är riktigt bra!

Hela helgen har varit helt underbar för älsklingen har varit här hela tiden <3
Igår umgicks vi med Sara, Niklas, Frida och Emil. Så himla roligt vi hade! Pizza, sällskapsspel och esc, det kunde inte bli bättre.. Jag skulle inte tacka nej till att göra om det :D

Min balklänning är snart klar för hämtning. Har lämnat in den för att den var för stor för mig (ja jag är ganska smal upptill så det blev en del att sy in...). Så det ska bli roligt att få hem den igen :) Det är inte långt kvar nu! (Till studenten alltså, om ni inte förstod det..)

Innan jag slutar skriva vill jag bara säga hur sjukt jävla skönt det är att bara gå tre dagar i skolan denna vecka. Någonting som inte är lika roligt är att jag har mycket att göra i skolan nu och är för lat att ta itu med det....

1 kommentar:

  1. det var så jävla roligt:D Tack för bikiniöverdelen <33

    SvaraRadera