01 juni 2009

pank, igen

Jag har ingen ork för någonting just nu.. Orkar inte ens gå och lägga mig liksom :/
Dessutom har jag gått ner 5kg upptäckte jag i morse...och jag väger redan rätt lite för min längd.. Ajja vi får se hur det går med den utredningen senare..

Nåt jag är lite glad åt iaf är att jag snart får reda på mina jobbtider i sommar.. Tacka vet jag körkort!!

Orkar inte tråka ut er med vad jag har gjort för tråkigt idag men kan iaf säga att det inte uppskattas att stå och svettas i en jädrans kö bara för att få köpa dyra biljetter! Men så roligt det kommer att bli när dagarna kommer :)

Usch jag hoppas inte att det är något fel på mig utan bara en vanlig viktminskning.. Fast jag undrar vad den kan bero på eftersom jag inte har ändrat livsstil på något sätt.. Jag har snarare lagt på hullet på magen en del.. Tycker det är konstigt.. Men får hoppas att något bra svar kommer fram så småningom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar