07 juni 2009

snart gäller det!

Är hemma nu igen efter en toppenhelg med älsklingen(!) :)
Vi var på bio och kollade på Änglar & Demoner igår. Den var faktiskt riktigt bra :)

Shit, jag har fortfarande svårt att förstå att jag tar studenten på fredag. Men den helgen kommer oxå att bli mysig. Ska få fira med älsklingen hela helgen nämligen :D
Men gud vad gott det ska bli med all mat.. Det kanske räcker med det för att jag ska gå upp till min tidigare vikt igen ;) hehe man kan juh alltid hoppas :p

För ingens intresse vet jag inte hur det ska gå att prata med älsklingen i kväll för hans telefon fungerar inte och jag har inte råd att ringa från min. Men det ska nog gå att lösa så vi kan prata en stund iaf :)

Fan jag behöver prova frisyr till fre. Måste fixa något som håller sig hyffsat eftersom mössan kommer åka på och av ;p

(5 Dagar Kvar Nu!! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar