27 juli 2009

Var är jag?

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig.. Varför kan jag inte bara vara nöjd med det jag har?! Fast jag saknar ju de där vännerna som jag trodde fanns där för mig.. Ibland saknar jag den tid då det alltid var du och jag emil (eller var du alfred?.. Jag kommer inte ens ihåg det..)

Det känns som att livet rinner ur mina händer och att det finns inget jag kan göra för att hålla det kvar.. Ibland önskar jag att jag inte var helt ensam ute i den kalla och mörka världen. Ibland önskar jag att jag hade reagerat, eller agerat annorlunda.. Jag har tappat bort mig själv någonstans därute och kan inte hitta hem igen...

2 kommentarer:

  1. Du är hemma älskling. Det är ing fel på dig. Jag kommer alltid finnas vid din sida. I vått och torrt. Det kommer att bli jobbigt när jag är borta men vi kommer att klara det.
    Det vet jag. Älskar dig gumman <33333
    // Anders

    SvaraRadera
  2. (jag är alfred du är emil :P)
    Awww jag saknar dig me Emil, våra tider tillsammans :( De var alltid du och ja vad som än hände...men något gick snett och varför vi inte orkade kämpa har jag ingen aning om :(

    I miss you a lot <3

    SvaraRadera