29 augusti 2009

Äkta polkisar från Gränna

Här sitter jag med min polkagrisstång i munnen trots att jag egentligen är sugen på popcorn..

Matfestivalen blev väl inte riktigt som jag trodde men det innebär inte att jag inte hade roligt ändå ;p idag har jag dock haft skittråkigt. Varit helt ensam för att älsklingen åkte hem vid 12 och morsan och de var på utflykt med alla grannar.. Så jag har inte haft någonting att göra. Men nu på kvällen kom de hem och en grannfamilj kom hit och vi beställde lite mat :) Med andra ord blev det ingen matfestival för min del idag.. Annars har jag alltid gått båda dagarna.

Nee jag kanske ska bege mig upp och vara lite social...eller..aa jag får se.. Men måste säga först att jag har en underbar pojkvän som bokstavligt talat Sprang och köpte brända mandlar till mig bara för att jag så gärna ville ha det innan vi skulle åka hem igår.. (Det blev nämligen lite bråttom till bussen eftersom jag kom på lite sent att vi skulle ta den bussen så vi slapp trängas på nästa, för den är alltid proppfull med människor..) I vilket fall sprang han iväg och köpte en påse som vi (läs "jag") käkade upp. Gud så gott! Jag hade inte fått i mig så mycket mat eftersom mitt utbud inte är så stort längre. Men tack älskling. Du är alldeles för gullig <33

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar