18 augusti 2009

Den vita skåpbilen

Jag vet att jag kanske tjatar men..
Idag precis när jag hade städat klart och skulle köra till kontoret ser jag plötsligt en stor vit skåpbil köra förbi och tänkte inte mer på det förrän jag hann läsa "Stig....." och tittade då fort in genom sidrutan där jag ser älsklingens pappa sitta och vifta med handen för fullt! Hade inte räknat med att se honom (trots att hans kontor ligger några hus längre bort) så jag satt ju i mina egna tankar när jag väntade på att bilen skulle köra förbi..
Men jag hann vinka tillbaka och svänga efter honom, eftersom jag skulle åt samma håll.. Men det jag ville komma fram till egentligen var att denna händelse fick mig att sakna min bebis ännu mer <3
Och jag längtar så till att få komma hem till honom och träffa honom och hans familj! Där känner man sig välkommen <3

Till en helt annan sak; på fredag hoppas jag på en stor investering!!! :D:D:D:D och jag måste till banken och hämta ut mina skattepengar! :D:D och sen hoppas jag på att kunna köpa lite nya kläder... Och ett par pumps! Som inte är alltför höga, med tanke på att jag redan är ca 178cm lång :(
Men vi får la se vad affärerna har att erbjuda mig :p

På måndag ska jag mysa med Sara! <3
Eller jag vet ju inte vad vi ska hitta på än men det ska bli roligt att få träffa henne iaf :)

1 kommentar: