27 augusti 2009

Foodis i helgen :)

Dammsugaren står och väntar på mig men jag har verkligen ingen lust :/ Ska iaf se till att det är gjort innan jag hämtar morsan..det måste gå. Så himla skönt att snart bli lite ledig eftersom veckan snart är slut. Inte mer än 5 onsdagar kvar att jobba och sen får vi se vad som händer.. Hoppas på att jag snart får ett telefonsamtal angående en jobbintervju. Tyvärr är sånt bland det värsta jag vet, intervjuer alltså. Usch! Men om det blir av så ska jag ta mig igenom det :p

Åhhh jag vill ha saras oboy, nu! Blev tillfrågad av Linda om jag ville med ut på krogen idag men känner att jag inte orkar det eftersom det är jobb imorgon oxå. Men jättegärna en annan dag :) Och i helgen är det matfestivalen som jag väl ska gå på.. Så himla skittråkigt bara att det inte finns nåt för mig att äta. Jag ska fan sätta upp ett eget tält och sälja glutenfri mat! Jag menar..jag är juh inte den enda personen som har gluten! Men men..detta året får jag gå för umgängets skull :) det går juh bra det med.

Ne om man skulle ta och leta reda på de där förbannade dammråttorna och göra nägot åt dem..

Tjing <<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar