27 augusti 2009

Jag har en plan

Herregud! Det blir fullspäckat imorgon. Eller kanske inte så egentligen men så känns det iaf :p
Ska nämligen gå på matfesten med lindis på dagen (innan det ska jag dock jobba ett par timmar) och på kvällen ska jag gå med anna, anders och deras lumparkompisar. Okej det låter inte alls mycket men funderar på om jag hinner hem emellan eller hur det blir. Jag har liksom ingen koll på någonting. Hatar det.. Jag är en sån som vill ha koll. Men men vi får la se antar jag.. Skulle juh vara bra om jag hann hem för att stoppa något i magen eftersom jag inte lär kunna äta nåt matigt där.. Kan ju inte leva bara på luft eller?!

Nee usch, nu är jag sugen på något gott igen. På tal om det så ringde jag min dietist igår för att ändra om min beställning, så inom några dagar får jag påfyllning av mina varor :p hihi! Då kommer mina kex! :D

(Jag har äntligen erkänt för både mig sj och för lindis att jag är kär i Thomas..det kan inte hjälpas..)

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar