24 augusti 2009

Oboy á la sara

Måste bara säga att det var ett riktigt trevligt sammanträde med sara idag :) och riktigt god oboy där alltså ;) den vill vi ha mer av :p Vi måste ut på krogen. Så enkelt är det!

Förstår mig inte på hur en del människor är funtade. Snacka om beslutångest eller.. Ajja det är väl inte min sak att lägga näsan i blöt men en del saker är lite väl överdrivna. Men men..

Imorgon är det jobb, sedan tandregleringen, sedan hämta lillsyrran på dagis, sedan hämta mamma på jobbet, sedan hem till syrran som precis kommit hem från tunisien :) En liten fågel viskade i mitt öra att hon hade något som snart ska bli mitt.. I wonder what.. *Hmm*

Nej nu ska jag se klart på tv och sen är det sängen som gäller.

Och sara! Lägg dig i tid nu! Farmen finns kvar imorgon oxå ;)

Tjing <3

2 kommentarer:

  1. Ja jävlar vad god den är!! ;) Krogen den 18e för fan :D
    SUPERBERRIES FINNS INTE LÄNGRE :'(

    SvaraRadera
  2. Så in i den! Japp det är redan uppskrivet xD
    Jaa! Jag såg det med :(

    SvaraRadera