29 september 2009

Lägre lön :/

Jag ska inte klaga eller nåt men, JaG MåR IntE BrA! :(
Orkar knappt jobba på mina ordinarie ställen så jag fick be om att slippa de extra timmarna imorgon.. Det blir mindre pengar men det är bättre för min hälsa :/

Min lilla husvagnssemester i helgen var UNDERBAR. Vi tog det lugnt och gick på stan och fikade och myste i förtältet och såna saker.. Jag tycker så mycket om att bo i husvagn för att blir så primitivt och enkelt liksom. Inget glamoröst, vilket kan vara riktigt skönt när man ska vara LEDIG :)
Måste bara säga att jag har världens underbaraste mamma (för det mesta iaf..) För hon åkte till apoteket och köpte smärtstillande halstabletter och lypsyl till mig i fredags, innan de åkte iväg med husvagnen. Supergulligt! Jag hade inte ens bett om det liksom.. Tyvärr fick jag dem inte förrän sent på kvällen eftersom jag var på kalas och tog bussen 20.50 mot campingen :) Sedan blev jag hämtad av mamma och några av grannarna som var med oss..

För er som inte vet fyller jag år nästa helg och har bestämt att ha lite party på fredagen. Hoppas att alla som säger att de ska komma verkligen kommer..hmm. Jag tror att det kan bli lite roligt iaf :s Har dessutom redan bestämt vad jag ska ha på mig ;D

Nu ska jag ha tråkigt och hoppas på svar på mitt sms :)

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar