15 september 2009

Livet rullar på..

I'm back!

Helgen har varit heelt ok.. Var ju och bowlade och kom tvåa (av sju pers).. Var på kryddparty hos min pappa i söndags och igår kom min ena moster och fastnade hos mig och mamma en bra stund. När hon gick käkade jag och morsan lite kräftor som moster hade med sig från mormor :)

Idag har jag jobbar som vanligt och trots min förbannade träningsvärk, som jag i princip har i hela kroppen, funderar jag på att ta en promenad men Dan Brown lite senare.. Jag måste fan börja röra på mig. För nu när jag bara jobbar några timmar om dagen rör jag mig inte lika mycket som när jag hade fler timmar (vilket är väldigt logiskt men ändå :p)..

Imorgon är det lönedags :D meer pengaar! (Sen blev jag även frågad, idag, om jag är intresserad av att fortsätta jobba nu även i höst, för det var tydligen nåt nytt projekt som skulle börja där någon behövs.. Jag sa givetvis att jag var intresserad och hoppas på att chefen lyckas ordna till det för mig.. Ibland flyter det fan på alltså.. Från början skulle jag bara jobba till vecka 34 men jag håller på än :) hihi.. Give me money biatch!)

Nu vankas det mat..undrar vad det blir idag..hmmm

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar