21 september 2009

Myskväll <3

Imorgon firar jag och plutten 1 ½ år tillsammans :) <3
Tyvärr ligger han ju i lumpen så vi får se om vi kan ses en snabbis åtminstone.. Igår kom han dock till mig och framåt kvällen åkte vi till Brevik och satte oss vid stranden och han gjorde upp en liten brasa till oss. Det duggregnade emellanåt men det brydde vi oss inte om. Inget skulle förstöra vår myskväll <3

Vi grillade marshmallows :D och bara satt och myste i varandras famn.. Det kunde knappt bli bättre..
Jag älskar dig hjärtat <3

När vi skulle släcka elden hade vi inget att ösa vatten med så vi tog sand i händerna och slängde på.. Det var då vi än en gång märkte skillnaden på våra händer. Det fick plats lika mycket sand i båda mina händer som det gjorde i hans ena. Och då överdriver jag tyvärr inte :s haha, det såg så roligt ut. Synd att jag inte hade med kameran och tog kort på det :p

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar