09 september 2009

Summerfeelings

Fy skrutt vad jag är trött! Har slitit som ett djur på jobbet idag :/ Men jag ska inte klaga kanske, för imorgon blir det kort dag igen :) och inga tider att passa (eller joo men jag har gott om tid på mig iaf)..

Jag och felicia åt precis glass och chokladsås <3

Vädret är underbart just nu..och jag är shoppingsugen ;s

Imorgon är det tänkt att jag ska åka förbi syrran efter jobbet och hämta mitt té och lämna en skrubb som jag ska köpa imorgon :) Och på fre blir det bowling med lindis + pojkvän, jag och anders..tyvärr har vi inte fått klartecken från anna om hon ska med eller inte, så vi håller tummarna :) på att hon ska med alltså ;)

Man kanske ska ta och lägga sig och lyssna på Dan Brown - Änglar och Demoner..Hmm.. Får ju låna vad jag vill och när jag vill av anders mamma.. Hon har mycket ljudböcker.. Och jaaa jag gillar det faktiskt :)

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar