27 oktober 2009

Inte en gång till..

Imorgon kommer jag inte tillåta mig själv att bli besviken. Hur det än blir så har jag så låga förhoppningar att det känns som det lika gärna kan kvitta, tyvärr. Förlåt mig..

Har redan börjat packa för Ullared, och listan är så gott som färdigskriven. Det som behövs göra imorgon är väl att fixa en smörgås att käka, man kanske ska göra en färdig till morgonen oxå.. hmm. Eller förresten är det nog bättre att göra smörgåsen som ska med, samma morgon eftersom mitt bröd inte alls blir bra om det ligger i kylskåpet.. Jag får nog ta och fundera på det mer imorgon. Det blir spinning oxå. 17.45 om någon vill med ;) Skitjobbigt är det men det känns jävligt bra efteråt :p

Vi får se hur morgondagen blir som sagt.. Nu kallar sängen, tro det eller ej ;)
Natti natti

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar