17 december 2009

..närmare bestämt; en vecka..

Guud vad jag längtar efter att bli av med denna förbaskade rosa bettskenan! Så man kan börja äta som riktigt folk igen.. Hoppas att jag inte har för ont på julafton bara för då ska jag ju äta upp alla prinskorvar jag kommer över!

Igår hälsade jag och älsklingen på hos peter och bella. Det var mysigt. Hoppas bara inte att jag skrämt dem nu med mitt utseende.. Jag lovar, det kommer att bli bättre!

Idag händer inte mycket mer än att jag tänkt uppgradera min dator. Kanske händer det nåt mer roligt? Nää jag tror faktiskt inte det tyvärr. Tror dock att det blir stan imorgon, så jag kan fixa alla kläder till nyår, och jag har även en del smink jag behöver leta efter. Får se vad som hinns med.

För er som inte vet så är det inte långt kvar till jul!! Och sånt väder som det är idag, ska det vara då. Lite snö, och lite solsken. Alldeles perfekt <3

Hoppas att jag har varit tillräckligt snäll i år för att få några julklappar(?!)

Tjing <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar