18 september 2008

hej alla glada

Idag tvingade jag mig själv till skolan (kanske var det på grund av att jag ändå hade tid hos tandläkaren på morgonen.. men iaf).. Har nämligen legat hemma, sjuk, i tre dagar och man blir faktiskt rätt rastlös av att bara stirra i ett tak. Dock kändes det riktigt jobbigt när man väl satt i skolbänken.. hjärnan ville inte riktigt samarbeta :/

Men jag bet i det sura äpplet och klarade mig igenom dagen (som visserligen bara bestod av två lektioner, men ändå!)

Anledningen till att jag till slut startade denna blogg var väl för att jag helt enkelt föll för grupptrycket (a) hehe ne men jag gillar faktiskt att skriva..har nog alltid gjort det. Så jag ska försöka uppdatera så ofta jag bara kan och hoppas att ni kommer och tittar in emellanåt :)

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar