20 september 2008

Skönhetssömn?.. Saknad!

Fy farao vad jag är trött!! Min älskade pojkvän kom igår och stannade över natt och det blev inte många timmars sömn (eftersom man var tvungen att pallra sig upp vid 8 idag för att morsans familj skulle till Hjo och ta familjefoton oså.) Men korten blev riktigt fina (de är visserligen inte redigerade än så hoppas de blir ännu bättre)..min lillasyster (som är 19 månader) var så himla söt!! Längtar verkligen tills vi får fotoalbumet.. Vi hade så roligt åt att titta på henne när hon satt/stod framför kameran själv och poserade som om hon föddes fotomodell :D

Tänkte jag skulle plugga idag och ta igen lite av det jag missat men orken infinner sig inte så jag tar nog och skiter i det..får försöka göra lite imorgon ist.

That's all for today!

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar