06 oktober 2008

back again

Shit vilken underbar helg jag haft!
När vi kom fram till ullared visade det sig att campingen inte hade någon el-plats och vi beslutade därför att åka tillbaka ca 3 mil till en tidigare camping. Där var receptionen stängd så vi fick ringa och kolla om det gick bra attt vi stannade där. Och det gjorde det :D
Vi var så trötta så vi orkade inte sätta upp förtältet, så morsan fixade lite mat och sen gick vi faktiskt och lade oss..

På lördagen gick vi upp, gjorde oss i ordning och begav oss till ullared och fick stå i rätt lång kö för att komma in på gekås. (Vi tänkte åka i lagom tid till de öppnade men det blev visst inte så..) Vi gick där hela dagen och åkte sen till husvagnen...duschade och käkade igen.. Sedan satt vi och myste och spelade lite yatzy och käkade lite onyttigt :) sen bar det av mot sängen.. (Denna natt sov jag inte mycket..regnade hela natten så det smattrade rätt bra på taket :/ visserligen mysigt, men inte när man ska sova..)

Vi gick en stund på gekås även på söndagen och efter maten bar det av hemåt igen...med flera stora kassar fulla av onödig skit ;p men angelica är glad för hon får förnya garderoben lite iaf..dock har jag inte mycket pengar kvar nu :(

Skolan idag var jobbig :/ fast älsklingen kom och hälsade på en stund på min lunchrast :D tacka vet jag gud att han finns <3

Borde plugga gärnet nu för det är så otroliiigt mycket i skolan den närmaste tiden..men som vanligt har angelica ingen ork till att läsa och skriva på sin fritid :/ ....hatar att jag har så dålig pli på mig själv.. Vill kunna tvinga mig själv att sätta mig och skriva arbeten just nu..men pallar fan inte...

....för att se ett litet(?) ljus i mitt mörker så fyller jag snart 18 ååår :D och ska självklart fira med att dra ut på krogen samma dag ;)

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar