14 oktober 2008

I'm a busy woman

Tyvärr har jag inte hunnit uppdatera på ett tag..detta kan jag bara skylla på att jag inte haft någon tid över till att skriva. Det är alldeles för mycket i skolan (jag som trodde att trean skulle vara lite slappare :s) plus att jag har fyllt 18(!) så har varit ute på krogen och även haft kalas hela helgen.. Egentligen har jag inte tid att sitta här just nu heller men kände att jag ändå inte får någonting gjort på redovisningen till imorgon så...det går skit för mig!

Fast där ljög jag nog lite faktiskt (a) hade nämligen ett informerande och intresseväckande tal idag.. Haha jag snackade om tuggummi och hur bra det är osv ;p och läraren tyckte det var skitbra ;o fatta vad paff jag blev eftersom jag slängde ihop det kvällen innan! Plus att jag verkligen hatar att stå framför folk och snacka!! (Därför kommer det gå skit med redovisningen i engelska c!!) Men men..hon var iaf så himla nöjd sa hon och fick sketabra betyg :D kunde varit något bättre men jag är supernöjd eftersom jag trodde jag kanske skulle få g+

"Tyvärr" har jag nog fått blodad tand på det här med att dra ut på krogen.. Ska ut på fre igen.. med pojkvännen, min sköna kompis Sara :D och hennes pojkvän (om han vill med..) Det ser jag fram emot.. Sedan ska jag ut med en annan kompis, Annis, på lör ;D ska oxå bli roligt faktiskt..sen måste jag nog ägna söndagen åt att vila och plugga :/

Men nu får jag nog nästan ta och hoppa in i duschen..det kan behövas ;p hehe

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar