19 oktober 2008

Hard work!

Fy farao vad jag är skoltrött! På tisdag har jag NP i svenska - muntligt - och jag har inte en aning om vad jag ska snacka om ens. Panik! Dessutom har jag prov i redovisning & beskattning samma dag.. Och för att inte glömma nåt har jag redovisning i engelska c imorgon, och prov i finansiering & kalkylering (FiKa) på fre..livet är hårt på samhäll :/

För att få tankarna åt ett annat håll drog vi ut på vatra med sara och hennes pojke niklas :) det blev så mycket bättre än vad jag vågat hoppas på :D riktigt roligt var det trots att det inte var mycket folk ute.. Vi träffade mattias och senare även rossa (eller om det var mattias vi såg sist..jag kommer inte riktigt ihåg :p) Tycker iaf att detta ska göras om. Helt klart! Om alla är med på det vill säga.

Annars har jag tagit det lugnt..kollat på tv oså. Men snart måste jag verkligen komma på nåt att snacka om...känner lite smått stress.. OH! På tal om ingenting så måste jag skaffa present till syrran som fyller 20 på fre! Angelica tvingas ha många bollar i luften samtidigt :/

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar