21 oktober 2008

friska vindar

Det är som att en börda har lyfts från mina axlar. Igår hade jag min redovisning om berömda australienare, på engelska(!) vilket inte gick så bra enligt mig, och idag hade jag nationella - muntliga, vilket gick sådär. Hade även prov i red & besk..vilket kändes nästan för lätt. Men inte så att jag kunde alla rätta svar oså men det var få uppgifter och jag hade förväntat mig något mycket svårare..ibland har till och med jag tur :)

Juste! Känner mig så duktig idag..inte nog med att det i skolan är över, jag var ute och gick 5 km uppe på berget med sara förut :D vi småpratade och hade trevligt. Från och med nu är tisdagarna våra ;) Det kände riktigt skönt att få komma ut och röra på sig "lite" ;)

Innan vi drog ut på vandring så var jag med linda en sväng på stan och jag köpte (äntligen) en mössa som jag faktiskt kan tänka mig att bära. Jag passar nämligen inte alls i mössa men ska nu göra ett försök och hoppas att jag inte skämmer ut mig sj, och alla runtomkring mig dessutom.

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar