27 oktober 2008

välkommen ledighet

Rumpa oxå! Min plattång har lagt av :( Skulle fixa håret innan jag skulle ta bussen till körskolani förmiddags..men lampan ville inte lysa. Vet inte hur många gånger jag tryckte på knappen så ville den inte. Jag satte på den igen och väntade, tänkte att det kanske bara var lampan som hade pajjat men den var helt kall.. Antar det blir till att köpa en ny, jag som verkligen inte har pengar till sånt just nu :/

Men men.. Händer ingenting hos mig just nu. Var på fest hos syrran i fre. Vi drog ut på krogen framåt elva sådär.. I lör var det kalas hos henne (för släkten) och igår åkte älsklingen hem till sig igen :( men vi syns på tis igen hoppas jag.. För på ons vär det av till danmark över dagen. Åker skittidigt på morgonen. Tror det var runt halv fem. Ska bli skönt att komma hemifrån ett tag och att jag får vara med min loverboy <3

Så himla skönt med lov, förutom att jag faktiskt måste plugga :/ men det får gå.. Slipper åtminstone tidiga morgonar (förutom på ons iofs men). Synd bara att sara inte är hemma..tänkte vi kunde hitta på något men hepp :( Hoppas hon får ner hennes pojke till skövde så vi kan hitta på nåt igen :) var så roligt sist vi var ute. Och sara!?! Gotland i sommar låter hur lockande som helst ! Det måste vi fixa på ett eller annat sätt ;D <33

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar