30 oktober 2008

inget nytt

Har precis läst alla sidor vi har till svenskaprovet + alla anteckningar. Jag är trött sen igår.. Av någon anledning kunde jag inte sova natten till ons :/ oh fy fan vad jag var trött hela onsdagen..det var riktigt skönt att komma hem till sängen, fick dock sova ensam till idag :( sängen var sååå tom! Annars hade jag en trevlig dag. Hade dock varit mysigare om vi hade åkt själva, älsklingen och jag. Men det får vi ta en annan gång.

Imorgon tänker jag läsa lite igen och ta mig till stan för att kolla efter plattång! Är rätt segt att inte göra något på dagarna. Misstolka inte mig och tro att jag längtar efter skolan för det gör jag verkligen inte.. Men hade bara varit roligare om man kunde hitta på någonting att göra.

Ajja på lördag ska jag väl vara med jesper och sara :) hoppas jag. Det var så himla längesen det var vi tre <3

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar