30 november 2008

magen brummar och knölar växer..

Jag vet inte riktigt vad som händer med min kropp just nu.. Jag tror nästan det har börjat spöka i den.. Usch detta känns inte spec bra :/ Men det går väl över när jag gifter mig, som man så fyndigt kan säga. Än så länge är det väl ingen fara så jag klarar mig..

Helgen har inte varit varken bra eller dålig (förutom att älsklingen kom <3) face="trebuchet ms">
Förresten har jag försökt ta lite kort till min bildberättelse.. Gjorde det nyss lite men känns som korten ser så amatörmässiga ut :/ och det vill man väl helst inte.. Kommer heller inte på något mer som jag ska ta kort på.. Det står liksom still i huvudet.. Så jag hoppas verkligen det kan dyka upp något snart eftersom den ska vara klar på ons.. Och det innebär att jag ska ha hunnit redigera alla kort oxå.. Sen har jag tydligen även muntlig redovisning om någon engelsk poet.. Vet inte ens namnet på min så det känns ännu bättre kan jag meddela..

Ne nu ska angelica bege sig upp till köket och se om hon hittar något intressant i skåpen som hon kan fylla magen med.. Är det meningen att hon ska bli tjock så är det ingen idé att försöka förhindra det.. Det är helt enkelt lönlöst ;p

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar