07 december 2008

kärleken är stor

Fy farao vad det ska bli skönt med jullov :D bara två veckor kvar!!!

I fredags drog vi ut en sväng på vatra, vilket blev en riktigt trevlig kväll :)
Efter drog vi till rese och väntade på våra bussar.. Alla fyra (jag, anders, sara och jocke) var aströtta och längtade efter våra sängar.. När vi väl kom hem hoppade jag och anders i sängen direkt och somnade mycket skönt.. Fattar inte hur mycket man kan längta efter att få sova :s helt sjukt..

Hela denna dag (känns det som) har ägnats åt pepparkaksbak och lussebullsbak..precis som saras dag tydligen :p Det har varit roligt och såklart var jag tvungen att smaka på den hemmagjorda pepparkaksdegen oxå (a)

Angelica mår riktigt bra idag faktiskt..förutom att hon inte orkar med skolan längre.. Imorgon är det två redovisningar plus att jag slutar 15.50 :/ men sen kanske jag får dra en sväng på stan (om jag orkar) för att leta lite julklappar.. Jag får se då helt enkelt.

Men nu ska jag väl vara lite mer social mot älsklingen.. Han undrar om jag har glömt bort honom. Men det har jag inte såklart <3 kommer aldrig göra det

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar