29 december 2008

ensam hemma

Till sist har även angelica drabbats av "den stora förkylningen" men inte deppar jag för det nej! Jag är ändå pepp till nyår och hoppas på en riktigt trevlig kväll :)

Julen har varit uppbokad med julfirande hit och julfirande hit.. Men så är det när man har flera familjer :p Men det är skönt nu med två hyffsat lugna dagar innan firande drar igång igen..


Egentligen har jag inte så mycket att skriva men tyckte ändå att det var dag..det var trots allt ett tag sen jag skrev. Förresten, egentligen helt ointressant men jag köpte underkläder idag (så nu är jag ännu fattigare) och har ett litet leende på läpparna.. Kanske beror det leendet även på att det inte är så långt tills jag får träffa älsklingen <333 jag saknar dig übermycket verkligen!! Någon mer ödmjuk och mysig kille får man leta efter.. (inte för att man någonsin kommer att hitta en. Så det är ingen idé att ens försöka :p)

älskar dig pudding ;) <333


Nää nu har angelica blivit rätt hungrig, efter allt bloggande, och borde förmodligen stoppa något i magen.. Hon ska gå och kolla om hon hittar något mumsigt i skafferiet ;)


See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar