22 december 2008

julklapp till mig?

Älsklingen har lämnat mig för kvällen och med ens blev jag väldigt ensam :( hatar känslan av att inte ha honom tätt intill mig <3

Jag fick skicka med honom en stor påse med julklapparna från mig och båda mina familjer :) haha han har lite extra paket att öppna i år ;) men vadå..inte mitt fel att han är så omtyckt ju.. Han får faktiskt "skylla" sig själv ;) så det så!

Oh imorgon bär det av till pappa för den första julmaten för detta året.. Och förhoppningsvis finns det någon julklapp under granen som det står angelica på.. Tycker att jag har varit tillräckligt snäll för att få en iaf (a) men..you never know.. Tomten har nog ganska bra koll ändå :p

På tal om morgondagen! Det är ju uppesittarkväll så då är det sjklart tradition att käka första skinkmackan oxå (julskinka alltså!) och det ska bli så himla gott.. Känner på mig att magen kommer växa under juletiden :/ usch!..... Men det är så gott!!...

<33 kärlek till alla nära <33

2 kommentarer:

  1. ...Om den kommer! Vi får ta och gå in i en diet du och ja sen när julen är slut ;P

    SvaraRadera
  2. HAha!! joodu magen kommer svälla nåt enormt nu under Julhelgen;) Det är ju uppesittarkväll :D o jag är redo för Bingolotto:P HAHA och första skinkmackan :D

    SvaraRadera