21 december 2008

finally!

Så skönt att veta att det är jullov och att man slipper gå till skolan på ett bra tag :D

Gårdagen spenderades mestadels på Harrys men även lite hos annis <3 det var riktigt roligt och så längesen vi hittade på nåt tillsammans så :) Vi får helt enkelt träffas mer på lovet nu när även jag har tid :D

Lovet har alltså börjat bra och mitt rum är nystädat och julpyntat. Det enda som fattas är min mini-julgran som snart ska få sin lilla plats.. Förresten ropade mamma precis på mig och skickade ner granen..redan pyntad :( men men nu är den där den ska vara och det enda som fattas är nya batterier så den lyser upp fint :)

Jag förstår inte hur populär älsklingen är hos oss..spec hos min minsta lillasyster! Och så många paket han kommer att få :o man kan nästan tro att han har varit riktigt snäll i år ;) Näh men han är alltid snäll (eller oftast iaf xD) <3

Saknar honom så mycket att jag nästan klättrar på väggarna..det är inte långt dit iaf..! Men imorgon då jädrar! Då ska jag hemsöka honom så det bara skriker om det ;) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar