18 december 2008

nästan ledig

Fy satan vad skönt det är att inte ha massa läxor och prov mer i år :) okejj vi ska visserligen ha redovisning första skoldagen och inlämning som därför måste göras under lovet..men ändå! :D dessutom kan jag, linda och sara inte redovisa första lektionen eftersom jag ska till tandregleringen (a) wiiiie :)

Dansdagen i tis var väl inte nåt att jubla över men skönt att slippa vanliga lektioner iaf.. Och igår var det slappt oxå..fick fika på engelska c och rätt slappt på de andra två oxå.. Fattar inte att det snart är looov! Som jag längtat!! Och det skadar inte heller att morsan bakar för fullt idag oxå.. Hon är inte dålig hon. Hoppas bara att hon gör cornflakeskakor oxå.. De är så himla goda (iofs så älskar jag alla kakor o bullar osånt hihi.. jag är ett riktigt kakmonster)

Blev nästan klar med alla julklappar igår när morsan och jag var på stan.. Bara någon grej kvar som jag tänkte fixa imorgon.. Ser fram emot helgen.. Och att förhoppningsvis få träffa älsklingen.. Sem ska jag vara med en kär gammal vänoxå ;) hehe puss på dig <3

Måste kolla om det blir någon mat här hemma eller inte..min mage ropar efter mat, som vanligt..

Älskar min pojke <3 you and me forever <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar