14 december 2008

hurt and confused

Läste precis saras mycket intressanta(?!) drömmar som hon präntat ner på sin blogg ;p annars gör jag inte mycket.. Är otroligt trött och humöret sviktar som satan.. Ena stunden jätteglad och andra ledsen.. Usch vet inte vad jag ska tro/tycka/tänka längre..... :/

Hade iaf en trevlig gårdag. Åkte bil till göteborg med älsklingen, linda, jesper och kåge.. Vi drog en sväng på stan och sedan käkade. Tittade lite till och sen beslutade de andra (jesper, linda, kåge) att de skulle åka hem så vi sade hejdå och drog med mattias och monika (som åkte tåg till gbg själva) till liseberg där vi gick omkring och tittade på julmarknaden. Synd bara att det inte var någon riktig snö någonstans..hade varit lite mysigare då. Men det var roligt iaf.. Efter drog vi till centralen och käkade lite och hoppade på tåget hem.. Det pratades och skrattades. Kanske mycket för att vi var rätt trötta visserligen. Sedan tog mattias och monika bussen och vi blev hämtade av jesper som var så snäll och skjutasade hem oss :)

Känns som jag har en del att skriva för det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud men när jag försöker skriva ner så blir det bara fel och så himla dumt.. Vet inte hur jag ska göra.. Att det ska vara så jobbigt..

Vill liksom berätta men det är så svårt.. Trodde det var ganska uppenbart men tydligen inte..

Vad ska jag ta mig till?!

.......................................................................

Känns nog lite bättre nu efter att iaf få ha skrivit av sig lite hos någon som står mig varmt om hjärtat <3 tack för att du finns där stumpis <3

1 kommentar:

  1. Jag finns alltid för dig. Jag älskar dig så mycket.<333

    SvaraRadera