10 december 2008

pluggis

Det finns nästan inget värre än att plugga när man är så otroligt trött! Det går ju inte läsa när ögonen går i kors :s Men jag måste ändå fortsätta att försöka eftersom provet närmar sig och jag måste även hinna läsa ut en bok och skriva om den tills på måndag :/ I'm kööörd!

Den som sa att livet är en lek har fan fel.. Alla i klassen är riktiga stud och då känner man bara ännu större press på sig inför alla prov och redovisningar.. Det är inte lätt att gå samhäll vill jag lova..

Längtar så mycket till helgen då jag får träffa min plött <3 Hoppas vi kommer iväg till göteborg. Det vore så himla myysigt! Inte för att vi brukar ha tråkigt oså men ändå ;p

Har egentligen inte pengar till någonting just nu, men va fasen.. Det löser sig

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar