15 januari 2009

en sentimental stund <3

Kan man göra annat än att titta bakåt och skaka på huvudet..och sedan gå vidare. Mot nya bekymmer, nya problem..

Vi har alla våra ups n' downs..inget annat att säga.. Vi gör saker som vi vet kommer såra andra men ändå känns det så skönt. Efteråt. När man sitter där. Helt tom. Helt färdig. Det enda man hör är sina egna andetag.

Fick en låt skickad till mig av en vän.. Den berörde mig i djupet av hjärtat. Visste inte att du kände så.. Jag ber om ursäkt för allt dumt jag gjort.. Om du gör detsamma.. Vi ska alla ha samma villkor. Vänskapen består.

Saknar den gamla tiden. Vännerna. Minnena.. Men är ändå glad för jag äntligen hittat kärleken.

Känns skönt att veta att du finns där för mig. Även om vi sällan ses eller hörs. Du betyder mycket för mig, Anna <3

Trots att vi har våra motgångar så tar vi oss förbi dem. Vi är som två starka klippor som står emot allt slags ruskväder. Du och jag, "Emil" (Linda) <3

Vi har varit tillsammans. Vi har gått olika håll. Men på nåt sätt så hittar vi alltid tillbaka till varandra. Går inte att förneka. Sara du är min vän <3

En lång tid var jag vilse. Tills du hittade mig. Att vi är gjorda för varandra är inget som kan förnekas. Du stal mitt hjärta direkt och jag hoppas du behåller det livet ut. Är så glad att det blev du och jag. För alltid, Anders <3

3 kommentarer: