18 januari 2009

angelicas dolda talanger

Ännu en härlig helg har gått. (Och jag måste bli bättre på att uppdatera bloggen.) Men för en gångs skull utan något att plugga på :D angelica är superglad! Bowlade med sara, jesper och älsklingen i fre <3
Det var görroligt :p spec eftersom jag vann stort ;D höhö.. Fast sen klagade de på mig hela kvällen efter :( det var inte lika roligt.. Men jag kan ju inte rå för att jag fick så himla bra på 2:a serien. Med massa strike och spärrar.. (Fick faktiskt 3 strike på rad :o har aldrig fått förut så det var lite kul :)) På de två serierna fick jag alltså 279 poäng.. Jesper kom 98 poäng efter. Och de andra två..jaa de ska vi inte ens prata om ;) haha!

Efter bowlingen drog vi hem till sara och myste. Spelade kort.. Vi spelade inte klart helt men jag har för mig att jag ledde iaf ;) sedan hem till älsklingen och sova..fast det blev inte så mycket sömn för min del för han låg och hummade och hade sig i sömnen!? Och när han inte hummade så snarkade han. Den jäveln! (Jag kan verkligen inte sova om någon snarkar eller pratar..!) Ajja han skjutsade mig till syrran på lör och sen drog han på "garagekväll" med sina kompisar. Jag och mickan var barnvakt åt våra två småsystrar :) vilket var lite roligt trots att jag var så trött.

Imorgon är det skola och jag börjar 9.35. Härligt! Det har visat sig att jag slutar tidigare och tidigare på dagen, ju närmare helgen man kommer. Så på fre slutar jag egentligen 10.50. Men vi ska kolla på film och fika med våran ex-psykologilärare så då blir det väl lite senare :) Dessutom har jag sovmorgon så det blir ingen lång dag :D

Nää nu måste jag verkligen spela Bubble Shooter! Jag kan väl ändå inte låta sara bli bättre än mig ;)

Adiós amigos!

2 kommentarer:

  1. Åååh nej du!!! du ska fan inte öva!!! nu måste jag spela som faen bara för det :(

    SvaraRadera
  2. haha ge upp sara! du kommer aldrig vinna ;)

    SvaraRadera