19 januari 2009

oväntat besök

Huvudet sprängs snart känns det som. Och ändå sitter jag kvar framför dumburken.. Jag är konstig jag vet..men har svårt att slita mig. Hittade så mycket intressant juh ;) ... Not! Men har väldigt tråkigt och orkar inte göra något annat.. Ska nog göra mig en varm kopp choklad snart och slänga ner några marshmallows oxå ;) hehe mumsigt!

Min säng ser väldigt inbjudande ut men..näää. Jag är för trött

...

Ojj jag hann visst inte längre förrän så när jag hörde små tassande steg i hallen och min dörr öppnades på glänt. Där står sedan värleds sötaste flicka. Med små kisande ögon, lila pyjamas och rufsigt hår. Hon slänger ut tutten och springer vinglandes in till mig med öppna armar.. Finns det verkligen någon mer underbar unge så säg! <3
Det slutade med att jag, mamma och felicia lade oss i sängen allihop och jag var sååå närapå att somna! Tur att tjejen ville gå på toa så jag kunde ta mig ut i ljuset och piggna till igen..

Nä nu väntar den där varma koppen med choklad och marshmallows ;) <3

Tudeluu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar