20 januari 2009

jag kan plugga, jag är inte rädd

Hur roligt är egentligen naturkunskap på en skala från ett till tio!? Jag vill nästan ta livet av mig men ändå sitter jag här och skriver med hjälp av målbeskrivningen. Jag kan inte må bra idag :s

Nä det är faktiskt helt sant.. Vaknade i natt vid halv två och kände att jag hade så jävla ont i magen.. Det gick väl över efter någon timme då jag försökte somna om. Men idag har den varit nästan lika dålig.. Min mage har faktiskt varit ur balans rätt länge nu.. Vet inte vad det är med den.. Ajja jag ska inte klaga mer på den. Den lever tydligen ditt egna lilla liv där nere..

Guud vad jag längtar till helgen..även om jag säkert inte kan träffa älsklingen så är det så skönt med lite ledig tid. Fasiken! Jag måste skriva ett kåseri då. Men det går nog..

Tummen pulserar och snart ska jag hoppa in i duschen för er som vill veta.. Ska bara klia lite på tån först.... Adiós

1 kommentar:

  1. Usch!! jag hade ju också väääääldigt ont i magen, jag trodde ju att jag skulle dö eller nåt. prova att lägga något varmt på magen :P det är superskönt! du kan få låna mitt får om du vill ? ^^

    SvaraRadera