25 januari 2009

helg utan min älskling

Söndag = skola imorgon.. Orka! Nä men jag har faktiskt sovmorgon till 11.00.. Men eftersom jag ska kolla på balklänning så blir det inte så himla lång sovmorgon för min del..men så kan det vara ibland.. Jag hade naturkunskapsprov i fre morse och det kändes faktiskt ganska bra till skillnad från förra som gick aaaaasdåligt :/ var egentligen inte värd ett g där men det var bara att tacka och ta emot... Jag blev förresten lite sen tll bussen och fick springa. När jag ska korsa gatan till hållplatsen (där bussen redan stod) så körde han bara, trots att jag redan var ute på vägen. Så jag fick hoppa på 12:an och gå från rese upp till skolan. Jätteroligt! Som tur var så ville sara ta bussen med mig så jag fick lite sällskap. Det var snällt av henne <3

Helgen har varit hyffsad. Fredagen ägnades åt att rensa massa gamla kollegieblock och sedan mysa framför tv:n. Ber ännu en gång om ursäkt till sara att jag glömde höra av mig.. Var helt inne i min egen värld att jag inte hade en tanke på det :/ och det menar jag verkligen. It slipped through my mind :(
Igår dammsugade jag och på kvällen fick vi besök :) Sedan hände det lite roligare saker oxå.. Men vet inte om jag vågar ta det här på bloggen så.. Ajja..

Idag ska jag iaf skriva ett kåseri. Eller snarare så ska jag väl Försöka göra det... Kommer inte gå bra känner jag redan nu.. Det kommer kanske ett roligare inlägg framåt kvällen. Jag får se lite hur allt ter sig :)

pÖss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar